Doprava a platba
Doprava je u nás ako v jedinom eshope s fotkami na plátne úplne zdarma
Ako to funguje u nás v obchode ?
Jednoduché, rýchle, lacné. Tri slová, ktoré su v dnešnej dobe na nezaplatenie. Objednať obraz na plátno je úplne jednoduche, a hlavne to netrvá skoro nič. Cenová politika je nastavená tak, aby si u nás naŠeil každy to čo hľadá a v dobrej cene. Dodanie naozaj rýchle, a ešte k tomu, úplne zdarma.
1. Vyber si svoj produkt, pridaj fotku a vlož do košíka.
2. Dostaneš od nás potvrdenie o objednávke a potom ďalší mail o tom, že sa tvoja objednávka spracováva
3. Pošleme ti tvoju objednávku bezpečne zabalenú
4. Tvoja objednávka je doručená a môžeš nás ohodnotiť.
Obrazy na plátne s vlastnou fotkou
Štandardné doručnie v iných obchodoch | |
---|---|
Objednávka do 50€ | 4.50€ |
Dodacia lehota: | 4-5 dní |
V našom obchode | |
---|---|
Objednávka v akejkoľvek sume | poštovné zdarma |
Dodacia lehota: | Max. do 3 dní |
Výhody nákupu u nás ďaleko prevyšujú konkurenciu-vyberte si aj vy správne.
Hrnčeky s vlastnou fotkou a vankúše
Štandardné doručnie v iných obchodoch | |
---|---|
Objednávka do 20€ | 4.50€ |
Dodacia lehota: | 6-7 dní |
V našom obchode | |
---|---|
Objednávka v akejkoľvek sume | poštovné zdarma |
Dodacia lehota: | Max. do 3 dní |
Doprava zdarma len u nás na vŠetky produkty z našej ponuky.
Vrátenie tovaru
V našom obchode si ceníme spokojnosti našich zákazníkov a preto poskytujeme 14-dňovú lehotu na výmenu tovaru. Ak zistíte, že si nevybrali ten správny produkt alebo jednoducho zmeníte názor, môžete nám ho vrátiť v nepoškodenom stave a v pôvodnom obale, vrátane všetkých príslušenstiev a dokladov o kúpe.
Je dôležité si uvedomiť, že tovar nesmie byť použitý, ani rozbalený z priesvitnej folie, pretože len takto môžeme zaručiť, že sa jedná o nový a nepoškodený produkt. Ak nám teda vrátite produkt v takomto stave, poskytneme vám možnosť výmeny za iný tovar.
Tovar vyzdvihneme a doručíme nový a to všetko zdarma.
Pre zákazníkov, ktorí si prajú vrátiť tovar, je k dispozícii náš kurier, ktorý tovar vyzdvihne na dohodnutom mieste. Naše zákaznícke centrum je k dispozícii pre zákazníkov každý pracovný deň od 9:00 do 17:00 hod., kde môžete nahlásiť reklamáciu alebo si dohodnúť výmenu tovaru.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností ohľadom výmeny tovaru, môžete kedykoľvek kontaktovať náš tím zákazníckeho servisu. Veríme, že poskytovaním tejto služby dokážeme zabezpečiť spokojnosť a lojalitu našich zákazníkov a tým aj posilniť našu pozíciu na trhu.